karpuzlusodaa Kızlar sat 32+2 günlük gebeyim ama bugün kontrolde bebeğin bütün değerleri 36+3 uyumlu çıktı. Doktor çok sakin konuştu ama ben hiç sakin olamadım resmen korkudan titriyorum. Doktor mu sorunlu ben mi anlamadım. Bu şekilde olan var mı 🥺
karpuzlusodaa Ysmmmnn şekerim zaten var insülin kullanıyorum şekerim gayet düzenli ama neden böyle anlamadım çok korktum