DuaElf nerdeyse gebeliğimin basından beri kullanıyorum bende ilk zamanlar ağızdan alıyordum doktorum fitile çevirdi hem etkisi daha hızlı dedi hemde yan etki yapmıyor kesinlikle danışıp o şekilde kullanabilirsiniz ben ilk 4 5 gün fitil olarak atarken zorlandım doğrumu yapıyorum bilemedim derken alışıyor insan 30haftalık olduk bile