ZEhrA_94 zehranaz giydirebilşrsin bizde eve geldikten sonra hep tulum giydirdim ama ince uzun kollu ilk ay onun dışında zıbın alt yetiyor
Uerdem zehranaz yani şart diye birsey yok😅 biz yaz annelerinin genel sorunu uzun mu giydirecek kısa mi😅😅 ben ikisinden de aldim duruma göre bakicaz artik
canserko Ben de temmuz da doguracagım. Göbek düşene kadar ince penye tulum giydireceğim, ebe teyze öyle daha saglıklı oluyor dedi. Diğer türlü taytı pantalonu göbege bi şekilde denk geliyor dedi
DFNMRYM Tulum rahat bebekler için gıydırmesi kolay ve tek parca bir kıyaft o yüzden tercih edeblrsnz ayakları acık olanlardan yaz bebeği ıse