iremekren Haziran anneleri nerdesinizzz?🥰 Doğumlara ne kadar kaldı? Normal mi Sezeryan mı?♥️ Benim normal doğum görünüyor. son 13 gün her an olabilir beklemedeyim😍
Ebru92 iremekren son 6 gün bekliyorum yalancı sancılar var, 1-2 parmak açıklık vardı en son .sabırsızca oğluşu bekliyoruz😁
Ssssss iremekren son 8 ama hiçbir belirti yok. Akıntım çok arttı. Suyum geldi zannediyorum sürekli 😅 yengeç burcunu zorlayacak kızım sanırım 😎♥️
Dbe24 iremekren son 1 ama pazartesi gününe kadar gelmezse suni sancı dedi doktorum inşallah o zamana kadar kendiliğinden gelir 😅
iremekren Ebru92 Ah bende bekliyorum sabah kalktığımda birtek biraz ağrı oluyor onun dışında ağrı da yok ne olacak bilmiyorum sabırsızlıkla bekliyorum❤️Bunca ay geçti de bu son günler geçmez oldu🤦♀️
iremekren Ssssss Resmen aynı durumları yaşıyoruz. Bende bazen su bitiyor galiba diye evhamlanıyorum😂Hiç tık yok galiba yerleri çok rahat gelme gibi niyetleri yok😃
Dbe24 iremekren Amin inşallah 🙏🏻 ederim tabiki inşallah bende böyle kolay doğum hikayemi yazarım buraya çok heycanladım şimdi 😂😅
PinAr16 Son 12 günümüz kaldı bizimde ☺️ Bende de hiçbir belirti yok daha , inşallah sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize 🙏
idiloska iremekren 29′u yüksek ihtimal sezeryen, 29′dan beri dönmedi, 37 oldum bugün 2 hafta daha bekliyoruz bir ihtimal döner belki diye, dönmezse 29′unda geliyor minnoş.