Elimin altında, doğum valizimde de olsun istiyorum, fiyatlar marka olarak çok yüksek, kiwi uygun ama kullananlar lütfen yorum yapabilir mi alınsın mı alınmasın mı, ev hanımı bi anne olucam çalışan hep süt sağcak bir mecburiyetim olmucak, ve Mochi de alıcam