Tcngzhn Kizlar dogumdan sonra annenin eline kına yakiliyormis kayinvalidem oyle dedi az yaparız deid bende istemiyorum ya dedim kırmadan az bisey dedi sizce ne yapıyım
midekoruyucu Tcngzhn aa ben çok severim kına 🤗 mis gibi de kokar, az bişey yaparız demiş nolcak kırmayın kadını, yöresel adettir belki. Sürer az tutup yıkarsınız izi bile kalmaz 🤗
Annecik_ Tcngzhn seviyorsanız yakın ama sevmiyorsanız yakmayın. Ben tahammül edemiyorum kokusuna rengini de sevmem kendi kınamda bile yakar gibi yapıldı sevmediğim için, ne istiyorsanız onu yapın gitsin.
Annecik_ Tcngzhn eğer kırmak da istemiyorsanız o zaman avuç içine sırf adet yerini bulsun diye yakın o zaman. İnsan lohusa olunca kimseyle de uğraşamıyor. O yüzden yakardım belki minicik sizin yerinizde olsam yani seviyormuşsunuz.