mrv777 Merhaba dogumumu Ankara da yapmayacagim ama kontroller icin tatil suresince gidebilecegim doktor hastane onerir misiniz ozel de devlet de olabilir
Ciara93 mrv777 ben kontrollere hep devlete gittim, Gölbaşı Hasvak Hastanesine. Çok memnunum doktorumdan çünkü. Şimdi özele devam ediyorum Ufuk üni’ye tavsiye ederim