Mami Gün geçtikce heyecanim artiyor annişler. Sizde durumlar nasil ? Ben normal dogum yapnak istiyorum dualarinizi bekliyorum insallah hayirlan olur.
Baysal09 Mami inşallah kolay vr güzel bir normal Doğum olur 🙏Benimde son 71 🙈🙈🙈 azaldıkça kalbim çıkacak gibi hissediyorum çok heyecanlıyım bi yandan da yaşayacaklarımdan Korkuyorum 😬😬
krdmnsanemm Mami benimde son 20 aşırı heyecanlıyım bir an önce doğsa da karnımdan kollarıma gelse küçük adamım🐣
Betulsarda deletedmom40 su gibi geciyor son haftalara kadar😍 daha dun gibi iki basamak 99 oldum diye sevinmistim simdi 18 allah saglikla kucagina almayi nasip etsin😊
Aliasafinannesi Bir ara 100 gun kalmisti. Simdi 16 gunum kaldi. Zaman hizli gecmiyor saniyorum ama geciyor. Cuma günü kontrolüm var belli olacak Her sey artuk. Inşallah çabuk kavusuruz
Deletedmom206 Zezell maalesef canım önermedi bende acıkcasi sormaya unuttum bugün evi sildim süpğrdümuegildim kaktim ki acikmam olsun sadece yorulduğumda kaldi bu saat oldu yine birşey yok
Charlotte Son 2 hafta günler geçmiyor, kızım makat geliş olduğu için zorunlu sezeryan olucam, yarın kontrolüm var valla o kadar ağırlık varki üstümde hiç bir şey yapmak istemiyorum bir an önce doğsun diyorum çünkü uykusuz her gece yanıyorum sıcaktan😶
Sevginur Bizimde son 7 gün artık kucağıma almak istiyorum yaaa çok sabırsızım :) normal doğum görünüyor bizimde