iremk00 Kızlar bez konusunda çok kararsızız öneriniz var mı, siz ne kullanacaksınız biz sleepy ve prima arasındayız, sleepy gerçekten doğal ve organik ama emin değiliz sizce
Pestil iremk00 bende sleppy düşünüyorum henüz almadım kalıp olarak küçük deniliyo 1 numara mı almalıyım 2 numara mı karar verirsem alıcam
Canseltkl Pestil Canm bende sleppy natural aldım 2 numara 1 numara küçük geliyor dediler en fazla 1 hafta kullanırsın dediler bende 2 numara aldım
iremk00 UraSsmom ben de bu yüzden uzak duruyorum ama kimisi çok memnun erkek kardeşime de kullandık ama memnun kalmadık bilemiyorum
NihalErsy iremk00 sleepy aldım ben arkadaslarım kullandı memnun kalmıslar bakalım denicez bizde insallah memnun kalırım cünkü baya gazla aldım 😂😂
iremk00 NihalErsy ayy bilmiyorum yaa inşallah ben içeriği için çok istiyorum ama genel sorunu fazla sızdırması
Pestil Gulden23 bende öyle yapayım diyorum kızım haftasına göre ileri de gidiyo kilolu doğarsa 1 numara küçük olur endişem var
ideemirel iremk00 mühendisinoglu sayfasında yıldız bezler listesi var bütçenize uygun olana bakabilirsiniz nasılsa bezi bebek seçiyor kimine iyi gelen kimine pişik yapiyor
Cordymordy iremk00 bebek bezi stoklamayı tavsiye etmiyorum. 3 günlük anneyim sleepy ile başladık fakat pişik yaptı minnoşuma yaramadı 😔 bebişler kendileri seçiyorlar bezlerini molfix pure and soft iyi geldi bizimkine 🙏🏻