Aysnn3705 Merveaydmr o migren belası bende de var yıllardır çekiyorum parolun hiç faydası olmuyo sinek ısırığı gibi gelio bana o. Kapatıom perdeleri uyuyorum karanlıkta öle geçip biraz da olsa rahatlıyorum