Ben çok taze gebeyim ve bu benim ilk gebeliğim normalde karın va kasık ağrısı şiddetli olmadığı sürece normal sayılıyordu bebeğin yerleşmesi söz konusu denildi. Ama benim dün çok şiddetli bir ağrım oldu gidip kan ve idrar verdim bana iltihapla karışık kum döktüğümü söylediler. Bebeğime bir zararı olucak diye korkuyorum. Benim yaşadığım durumu yaşayan yada yaşamış olan var mı?