Kizlar merhaba 35+3haftalik olduk oglum sürekli makat duruştu 1ay kadar duruşu duzeldi sadece sonra hep bu sekilde oldu artik haftamda ilerledigi icin doktorum 1hafta daha bekleyelim dönmezsse 1temmuz gunu icin sezaryan gunu vereyim sana dedi ama 38+3oluyoruz ozaman bende bekleme taraftariyim sezaryan olucaksa bile en azindan 39.haftada olmasini istedigimi soyledim hem gelişimi acisindan daha iyi olacagi icin anne karninda 1gun bile onemli diye dusunuyorum cunku hic bir sorunumuz yok cok sukur nst de sanci hic cikmadi buzamana kadar suyumda olmasi gerektigi gibiymis normal doguma tek engel oglumun duruşu doktorda son haftaya kadar beklemeye gerek yok zaten son hafta kilo almaz bebek dedi beni tatmin etmedi baska doktorada gidicegim ama benm makat duruşu donderebilmem icin neler yapmam gerek tecrubeli anneler yardimci olabilirmisiniz daha once acilmis postlara baktim cok işime yaramadi genel sohpet etmisler cunku bana yardimci olabilecek anneler bekliyorum😘