Kızlar merhaba yine ben bugün 8+4 olduk iki hafta önce gittim doktora bir sıkıntı yoktu önümüzdeki hafta gene gidicem ama iki üç gündür belirtilerim daah çok azaldı sanki mesela göğüs ağrılarım vardı artık bu hafta itibariyle hafifledi şimdi bakıyorum mesela çok çok hafif bir hassasiyet var oda var yok arası ama koku hassasiyetim falan devam ediyo dünde biraz bel ağrım ara ara korktum ama öyle şiddetli bir bel ağrısı değildi normal ara ara olup geçti bazen rahim kısmındada ince sızı gibi oluyo ama göğüs hassasiyetim hafifleyince nedense korkuyorum bişey olduysa diye🙈