Dilekcnkn Naciyeylmz Nasıl yani açılma oluyor ama eski haline dönüyor bazen dikişsiz oluyor normal açılma olduysa bazende dişik atılıyor bir süre sonra yine kendi haline dönüyor her zaman normal istiyorum iki normalim var buda normal olcak inşallah
Gulten_1996 Benim ilk gebeliğim ben de inşallah normal istiyorum. Sezaryen olursam bi daha normal olamam ve ben o anları yaşamak istiyorum nasipse🙏🏻
Elfglce Bence once normal dogm beklenmelı olmazsa saglık durumu rıske gırerse falan sezeryan olmalısınız yanı en basta terch etmeyn sezeryanj cnku adı ustnde normal dogm😌