Barlas_mom https://resimyukle.io/r/kB94QFN3L4 kızlar yumurtlama olmuş mu şuan hep programa göre yapardım bu ay ovülasyon denedim
Elifdikel Barlas_mom olmuş evet bugün ve beraberinde 3 günü degerlendirin inşallah güzel haberler alirsiniz
Yavrucuk07 Barlas_momi iyi yapmışsın cnn, o programlar hep yanlış gösteriyor zaten, evet bugün ile birlikte 3 gün degerlendir,inşallah hamile kalırsın 🤰
Barlas_mom Merveee34 çok teşekkür ederim canım inşallah gebelik testim de de böyle ikinci çizgiyi net görürüm 😌🤲🏻
Elifdikel Barlas_mom bende çok uğraşmıştım ne yaşadığınizi ne hissettiğinizi biliyorum benim yavrum bana tam umudumu kaybettigim an geldi Rabbimden umudumuzu kesmememiz lazım
Asilikra Barlas_mom bende programa gore yaptıgımda olmadı meger gec yumurtluyormusum ovulasyonu denedıgım ay hamıle kaldım aynn bunun gıbı tam belırgın olmustu degerlendır bugunu ve yarını
AnnelikHayali Barlas_mom evet olmuş. Bugünü ve yarını mutlaka değerlendirin. Hayırlı haberler alırsınız inşallah.
Bebek9898 Fundahasan kuzum  üsttekini dün yapttım alttaki bugun 🤷♀️🤷♀️