Dila71 canım önemli olan kan akışı ..O da yerindeyse sana tavsiyem her gün aç karnına yatarken içersen çok daha iyi olur . 1 muz 3 ceviz 1 tatlı kaşığı hakiki bal 1 bardak sütü rondodan geçirip içebilirsin . Bunun yanı sıra bol proteinli besinler,dengeli ve düzenli beslenmek . Özellikle tavsiyemdir .ceviz ,fındık ,kaju ve badem yiyebilirsin . Benim diğer bebişler öyle aman aman kiloları yoktu.bu bebeğimde dengeli düzenli beslenmeye özen gösteriyorum 😍