SedaManavolu benim arkadaşım doğum yaptı ilk hemşirelere 5li takım verdik 1 penye battaniye, sonra bebek geldi hemşireler üzerini değiştirin ıslaklık vardır dedi diğer 5li takımı kullandık. Ertesi gün hastaneden çıkarken üzeri kirli olduğu için yine temiz giydirip çıkardık. Yani 3 takimi da kullandık. Ben 2 5li aldım yanıma bir de uzun kollu patikli güzel bi zıbın şapkalı hem. Benim 3 haftam kaldı bakalim cantamiz hazir ne zaman gelecek 😍