Merhabalar arkadaşım için yazıyorum. Bebeği 33 haftalık nst ye girdi doktoru fazla hareketli haftaya tekrar gel demiş başka bir açıklama yapmamış. Bu arada idrarda iltihabı var düzenli 1 hafta antibiyotik kullanıcak oda sebeb olmuş olabilirmiş bir tek bunu söylemiş konu hakkında başına gelen varmı acaba ?