Kızlar merhaba. Merak ettiğim bir soruyu sormak istiyorum normal doğum aşırı kilolu kişilerde olmaz diye duyum alıyorum doğruluğu nedir. Ben 29+2 deyim 11 kg aldım bu gidişler daha da alıcam belli ve 100 ü geçmemek için elimden geleni yapmaya çalışsam son aylar da ister istemez geliyor kilolar. Boyum 1.70 baktığınız zaman normal balık etli duruyorum o kadar. Normal doğum yapmayı çok istiyorum doktorumla daha doğum için bişey konuşmadık ama sizlere danışmak istedim. Bilginiz var mı bu konuda ?