Ozzseda Kızlar benden bu testi istedi doktor siz yaptırdınız mı daha önce hangi bölümden sıra almam gerekiyor 15 haftalık gebeyim ayaklarım biraz şişmeye başladı o yüzden sormuştum bu testi yaptır dedi bana
Gul2528 Ozzseda doktorunuz size dediyse başka bölümden sıra almanıza gerek yok protein kaçağı var mı diye yaptırılıyor
Ozzseda Gul2528 evet bana dedi de hastanede yapılıyor dedi nasıl başka bölümden sıra almama gerek yok anlamadım
Gul2528 Ozzseda sagllik ocağındaki doktor mu dedi size.bende yaptırdım benim kadın dogumcu doktor istedi 24 saatlik
Emelaygl Tansiyon için demişlerdir eğer tansiyon varsa ilaç başlatırlar ödem etken başlamış tuzu hamur işini ekmeği abur çuburu kesın derim ben öyşe yapmıştım geçmiş olsun ınsallah