Nur626 https://www.hizliresim.com/q2i5xe9 Bu anne yanı beşik alıp memnun kalan varmı yatak odam çok küçük bunu almak istiyorum alıp memnun kalan kaç yaşına kadar kullanabilir ve içine ne sermem gerekiyor fikir verirmisiniz
Aydilge Nur626 benim kuzenim kullanmıştı 1.5 yaşa kadar kullanılabiliyor bende yatağımın yanına anne yani olan park beşik aldım bunu da gündüzleri salonda durduğum zamanlar için Alıcam inşallah kullanabiliriz 😊
Mymom_61 Ayy aldım kullanmadim daha çünkü reflü yatağı aldım gündüz salonda gece yatak odamda yatıyoruz galiba kullanmayacagim çünkü oda takımı da almıştım direk yatağında yatiracagim
Aydilge Nur626 onların ölçüsüne uyann yataklari var hatta bazı yerlerde yatağini yanında hediye veriyorlar 😊 nevresim olarak kuzenim özel diktirmisti normal ölçülerden bir tık küçük olduğu için