kadriyeahmet canım önce kendini her ihtimale hazırlamalısın, doğum bu bir anda sezeryanda dönebilir. Sonra internetten ıkınma detaylarını oku kendini hazırla. Ben anestezi teknikeriyim biz çok yaptık hastalara ama kendi doktorlarım bile korkuttu vazgeçirmeye çalıştı. İlk doğumun ıkınamazsın dediler. Ama ben çok istiyordum çok araştırdım. Çok şükür sıkıntısız oldu. İnşallah senin de öyle olur. Ama epidural sıfır acı demek değil. 3-4 cm açıklık olana kadar sancı çekiyorsun yine bu kiminde hemen oluyor kiminde geç