Esialp Kızlar 38 haftalık gebeyim çarşamba günü hastaneye gittim doktorum bebeğin kanala yerleştiğini söyledi bugün de vajina da acayip baskı var neden acaba
Burcu_NFUE Esialp onu Allah bilir hayırlısı ne zaman ise o zaman gelsin . doktor muayene eder ne zaman uygunsa zaten normal doğumsa üç aşağı beş yukarı zamanını söyler tahmin eder
Yumurcakk Esialp bence denemeler yapıyor beyaz bi iç çamaşır giy nişan gelicekmi fln allah kolaylık versin bitirmssn canım
Esialp Yumurcakk aynen bitirdim ama ben bittim inan hala bel ağrıları var nisanım 34 haftada geldi doktorum 2 tane iğne verdi onu kullandım geçen de doktorum çatı muayenesi ettikten sonra lekelwnme oldu geçti ama şimdi
Yumurcakk Esialp bendede cok feci bel ağrısı var 14 gündür yatıyorm bi iş görmüyorm hep diyorm keske suan 39. Haftada olsam 34+5 im gecmıyor ama nişanınız cok erken gelmıs
Esialp Yumurcakk evet geldi ama açılma yokmuş ona rağmen anlamadım yani vallah öyle diyoruz ama bi bakmışız gün geçmiş bitmiş sanki daha ben dün internette 20 haftaları araştırıyordum öyle oluyor sağ salim gelsinler ins
Yumurcakk Esialp insallah canım bel ağrıö olmasa korkuyordum günlerim bitiyor diye ama bu ağrıyla bi an once gelsin diyceğim aklımın ucundan gecmezdi🥰 hayırlısıyla gelsinler