Arkadaşlar ben şeker yükleme testi yaptırmamıştım ama bebeğin kilosu önde acaba şekerin mi var dedi doktor bende ne olur ne olmaz diye şeker ölçüm cihazı aldım uygun bişey olsun dedim eşim de eczaneden lifechek Compact diye bi cihaz almış az önce ölçtüm 136 çıktı yaklaşık 3 saat önce kahvaltı yapmıştım acaba doğru mu yanlış mı bilemedim bu cihazdan kullanan varmı, bide bugün açlık tokluk kan testi yaptırdım sonuçlarım henüz çıkmadı ama daha önce de iki kere yaptırmıştım normal çıkmıştı