Ulkuatly Kızlar 39+1 olduk nst de sancı cıkıyor ama açılmam yokmuş bide çatı muaynesi ederken ebe çok kalın dedin dedi neye dedi anlamadım? Doktorum perşembe gel sabah erkenden dedi ebe kontrol etsın sonra bakalım ded duruma göre sizce doğumamı alcak