Merhabalar 4 haftalık gebeyim dün pembemsi bi leke geldi doktora gittiğimde kesenin 6haftalık ile uyumlu olduğunu fakat kalp atışı duyumadığını kontrol amaçlı randevu alıp muane olmamı söyledi fakat 4gün önce başka hastanede kesenin yeni oluştuğu ve 4haftalık olduğunu söyledir böyle durumla karşılaşan var mı acaba 🥺