Ilkgozagrimiz Dua çevreyi ne takiyosun ben taksma suamda yataktan cikmam lazim hic bisey yapmamam lazim bebegin iyiyse sendede bi sikinti yoksa takma kafana
SevdenurTirasci Dua 14+6 haftalıgım ve dışardan bakan hamile oldugumu anlıyor çok goşuma gidiyor yaklaşık 6-7kilo aldım ama 45ile hamile kaldım
Ilkgozagrimiz Dua stres bebegine iyi degil ki canm karnin olmasi bisey degil ki bnm yengem vardi dpguma gitcekdi kadinin karni 7 aylik karni gibi kucucukdu cikan cocukta 3800 du ic karnin genistir
HazalKele Dua 6.ayımın sonuna kadar karnım sanki iftardan sonraki şişlik olurya öyleydi 😂 sonra bir anda çıktı karnım
HazalKele Dua hepimizin evladını inşallah Allah razı olsun cnm ayrıca kafana takma karnımız küçük bu bi avantaj Büyük karınlılar cok sıkıntı çekiyor hareket edemiyorlar
busrasahinn Bayby 25+6 yım banada aynı şeyi diyolar hamile kaldığım kilodaym kilo almadım diye de ayrı laf ediyorlar psikolojim bozuldu başta ama alıştım 😂
Bayby busrasahinn Kim nederse desin bebeklerimizi sağlıklı sıhhatli alalımda kucaklarımıza :) Doğduktan sonrada knusucaklar susmazlar yanii 🤪
Merve1996 Dua Allahim seninde kucagina saglik sihhatla versin insallah 😊 etraftakileri duyma sagligi gelisimi iyiyse bosver konussunlarda dursunlar.
Werwe Dua 22 günüm var abartmıyorum herkes yeni anlıyo hmile oldugumu hele otururkn imkansz anlamaları 4.5 kilo aldım toplm bebegn gelişim gayet iyi norml yani çok şukur