EsraKaraku 11 haftalığım bugün eşim senin baya baya karnın çıkmaya başlıyor aşkım dedi ama ben farkında değilim 1,5 kilo aldım kilo gibi geliyor 🤣🤣🤣
Dua Gokhangurbet58 ne güzel Allah kucağınıza da sağlıkla almayı nasip etsin inşallah hepimizin bebişleri sağlıklı olsunlar
Handemehmet Bana da sürekli sunun karnı su kadar bunu. Karnı bu kadar deyip kıyaslama yapıyorlar. Herkesin bünyesi farklı kiminde cok cıkar kiminde az. Ben 23 deym 1-2 kılo anca aldım ama karnım cıktı yani aşırı olmamakla birlikte. Kmseyi de ilgilendirmez. Kıyaslama yapıp laf aöyleyenlere direk laf sokuyorum ben de sen arka tarafnda tutuyorsun bebegi heralde falan diyorum ama artık burama kadar geldi boyumda var cok şükür her türlü göbeği kaldırırm 😀 Kıyaslama yapanlara laf söyleyn bidaha susuyorlar
Dua Handemehmet ben de uzun boyluyum zaten ondan sıkıntı zayıf görünüyorum 🙄 aslında karnım da var ama işte millet bu haftada heralde dokuz aylık gibi olmamı bekliyor
Dilraaa Dua bende aynı şekilde 24. Haftamdayım göbeğim top gibi daha tam anlaşılmıyor hamile olduğum bu aydan sonra çıkar inşallah 🙏 bende 3 kilo aldım 🤔
tubahoc Ben 16. Haftadayım ama karnım çıktı, kiloda çok aldım ve kendime aldım kesin öyle abartıp yemekte yemiyorum ama sürekli kilo alıyorum, boyumda kısa 1 kilo bile farkediyor. Şimdiden fotolarda beğenmiyorum. Hamileliğin tadını çıkaramıyorum. Nasıl beslensem bilemiyorum. Su içsem yarıyor gibi
shinemom Dua ya bakarsan ne söylediklerine hep konusurlar benmde bi anda cıktı dye daha fazla gözüküyorsn dediler😂
Belissima Dua kızın mı olucak. Kız karnı biraz küçük oluyor. Eltim oğluna hamile aynı haftalardayız. Onun ki benim 2 katım falan 😀
EgeninAnnesiii Dua benim 34 haftalık basket topu kadar sen düşün. Bebeğin sağlıklıysa karnın çok çıksın az çıksın hiç önemli değil ayrıca ne kadar çok çıkarsa o kadar da zorlanırsın. Ben şu kadarcık karınla kısıtlanıyorum birçok işte.