Merhabalar anne adayları 31 haftalık gebeyim kan testi yaptırdığımda troid 2.85 çıktı ve doktor endokrine yönlendirdi endokrin doktoruna gittiğimde kronik olduğunu söyledi ve yaptırmış olduğum testlerle gitmeme rağmen tekrar aynı testleri istedi açıkcası kendi doktorumun verdiği aynı bilgileri verip pek aydınlatmadığı için cıktım ve yaptırmadım. Normalde gelikte 2.5 da tutmaları gerekiyormuş ama benim 2.85 çok yüksek değil deniyor. Ve çevremde çoğu gebe arkadaşa sordupumda kadın dopum doktorunun kendisinin ilaç yazdığını söylüyor sizin de başınıza geldiyse aydınlatırmısınız beni. Hem endokrine git diyor hemde çok yüksek değil ilaç vermeyebilir diyor 🤦♀️