Didoo9 evet yaaa çok güzel oluyor ama çok heyecanlı oluyorum ben de .acaba kaç oldu diye merakla gidiyoruz.Allahım tüm annelerin bebeklerini korusun Hayırlısı ile yavrularımıza kavuşalım inşallah rabbim dileyen herkese nasip etsin kalbimizi pır pır attıran bu güzel duyguyu 🤗🤗🤗