Glsm16 Kızlar özel hastanelerde şeker yüklemesi için ek ücret alıyorlar mı yoksa sadece giriş parası mı alıyorlar
zllcnlky Glsm16 şeker yüklenmesinde 3 kez kan verdim ben, hiç birşey almıyorlarsa bile kan testlerinin parasını alırlar. Sağlık ocağında yaptırdım ben
Elifdikel Glsm16 pazartesi günü yaptırdim muayne ücreti ve 14 TL ödedim Gebze Medical parkta diğer hastanelerde nasıldır bilmiyorum
DiDoCe Glsm16 Giriş ücretinin yanında daha cüzi bi miktar alıyorlar o miktarda şehrinize ve hastanenize göre değişir
zllcnlky Elifdikel sasirdim gerçekten, ben kan testlerinin parasını isterler diye düşünmüştüm hep. Yada bizim hastaneler çok paragöz, oyle bi izlenim veriyor 🙈
Elifdikel zllcnlky valla bende korkmuştum uçuk miktar isterler diye çünkü muayne ücretim 315 TL yüksek miktar bekliyordum :)
Elifdikel Glsm16 eğer kola içiyorsaniz zorlanmayacaksinizdir benim ki elmalıydi mide bulantısı değil ama baş agrisi uyku yapti bende sabah aç karnına kan verip en az 2 saat beklemek biraz zor oldu ama öyle de korkulacak bişey değil