İyi günler 5 haftalık hamileyim.Doktor ultrasonda gebelik kesesinin düzensiz olduğunu kenarlarında kabarcık gördüğünü düşük olabileceğini söyledi herhangi bir ilaç vermediler böyle beklemek çok zor sonradan düzelebilir mi her gün kafamda binlerce soru