edaun Merhabalar, 23+2 haftalık hamileyim. Bugün dr kontrolünde kalp sol tarafında parlaklık var dedi. İnternetten araştırınca down sendromu riski olabilir diyor. Ayrıntılı usg ye gidicem ama merak ediyorum siz de yaşadınız mı sonuç ne oldu😞
Mervemir edaun geçmiş olsun umarım cidden bişey değildir dua et rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😍