Emregizem cok kılo almıyorsanız şeker tansiyon gibi sorununuz yoksa yenebilir can istiyor ya zararlı olsa da napalım 🤭😄 ben en baştan beri mevsim salatası ve kızartma ile besleniyorum nerdeyse 2sini de eksik etmiyorum. Biri yararlı biri zararlı ahhahahah napayım doyamıyorum 😆🤭