Busyaa4141 Merhaba🌸 Ben 5 aylık oldum ve kızım olucak inşallah ne tatlı bir yiyecek ne de çikolata yiyebiliyorum aşırı yediğim ne varsa hepsinden soğudum ve yiyemiyorum hep tuzlu ve ekşi yiyorum meyve ile dengeliyorum sizce doğru mu☺️⭐️
ebrr1048 Busyaa4141 ben ilk zamanlar tatlının kokusuna bile tahammül edemiyodm şuan sürekli tatlı yemek istiyorum şekerim biraz yüksek çıktı doktorum yeme tatlı çikolata falan dedi tatlı zaten hamileliğin ihtiyacı olan bişey değil boş kalori şeker dedi yememen daha iyi yani ☺️
evaburak95 Busyaa4141 benim de kızım olacak bende ekşiden tiksindim tatlıyı başından beri çok sevdim 😌
mrsflowers Busyaa4141 benimde canım sürekli çikolata kekler şekerimsi şeyler çekiyor ama kızım olacak 😂😂