Lale1234 doktorlar genelde tansiyonu olan hastalara pek önermiyor günde 1 adet öneriyorlar ancak oda 2.5 litre kadar şu içme şartı ile meyve şeker oranı olduğu yasak zaten eğer tansiyon gibi sorunun yoksa çok sağlıklı ben basından bu yana içiyorum suyum çok iyi bebeğimin gelişimi çok güzl