tugbao Kızlar 16+5 haftalık hamileyim. İki gündür inanılmaz belim ağrıyo. Oturuyorum ağrıyo, yürüyorum ağrıyo. Sadece yatınca rahatlıyorum ama çalışırken maalesef böyle bir opsiyonum yok. Nasıl geçecek, tavsiyesi olan var mı? 😔
Burcu_NFUE tugbao aynı durumu yaşadım kalsiyum eksikliğinden dolayı oluyor açıdan yataktan kalkamazdım . ben Nbl markası kalsiyum kullanıyorum içtiğimden beri bel ağrım yok çok faydasını gördüm kalsiyum eksikliğin varsa kullanabilirsin
Calisananne25 Ben 11+5im bugün çok hafiften hissettiriyor sanki bel ağrısı bu kadar erkenden başlar mı ki