Cnsylmz_ Merhaba 4+3 haftalık henüz cok yeni hamileyim. Kuyruk sokumundan gelen biraz bel agrım var normalmi ? İlk doktor kontrolum haftaya. Oyüzden sizlere sormak istedim yaşayan olmuşmuydu
almila_is Cnsylmz_ bende 4+3 haftalık hamileyim 2 gün önce doktor kontrolüne gittim bende çok şiddetli bel ağrısı yaşıyorum oturuyorum geçmiyor uzanıyorum geçmiyor ayakta yürüyorum geçmiyor arada kasık ağrımda var doktorumuz normal olur böyle şeyler dedi inşallah en kısa sürede geçer 🤲🙏
MercimekveAnnesi16 Cnsylmz_ bende de olmuştu canım bel sırt kalça ağrıları hala daha olur ama ilk zamanlar çoktu korkmana gerek yok
MercimekveAnnesi16 Cnsylmz_ rica ederim kasık ağrıları da normal çok şiddetlenmediği ve kanama olmadığı sürece korkma rabbim de yaşatmasın kötü şeyler düşünme hep pozitif ol 🙏🏻🌸