Ilayda08 Kizlar dun kahve rengi lekelenmem oldu hastaneye gittik doktor bebekte ve rahimde herhangi bisey olmadigini soyledi bugun hala devam ediyor endise ettim acikcasi bisey yoksa neden lekelenmeler devam ederki yasayan varmi 16+6yız bu arada
Cilekkz-22 Ilayda08 progestan yazmadı mı??? Bendede aynısı oldu gittim doktora ultrasonda baktı progestan yazdı onu kullanınca kesildi lekeler
Caglarmm Ilayda08 benim de oldu 2 defa aşırı ağrım vardı hastanede ilaç verdiler bidaha da olmadı ama normal dediler
serpilfethullah Ilayda08 bende ayni sorunlri yaşadm hic bisey olmmasna ragmn progeston vrrdiler onu kullnyrum