Kızlar 5+3 üm ve peçeteye hafif leke geldi zaten ara ara böyle geliyo öğrendigimden beri lekelenmeler ama bugun daha bi belirgindi sanki. Pazartesi kese görmeye gidicem. Korkuyorum bi yandanda kötü biseymidir acaba normalmidir yoksa bu haftalarda yasayan varmi