Hanımlar şuan 36+6 haftalığız benm göğüslerim sanki hassaslaştı göğüs uçlarıma dokununca acı hissediyorum diğer gebeliklerimde böyle olduğunu hiç hatırlamıyorum benek emince çatlar gibi geliyo ilk oğlumda hiç çatlama olmadı ikinci de de sol göğsümde çok az olmuştı ama bundafena çaylayacakmış hissi var öyle hassas göğüslerim çatlamaması için ne yapabilirim bide diğerlerinde olmadı ama bunda olabilir mi endişeliyim