Merhaba kızlar ilk bebişim inşallah 15 haftalık hamileyim bebeğim erkekmiş 🙊 isim konusunda önerilerinizi söyler misiniz ? Barlas ve Miran ismi nasıl sizce? Ya da Milan ?
bu arada erkek gebeliği rahat geçermiş derler maşllah rahat geçirdim gebeliğimi. Oğlum annesini hiç üzmedi 😍🤗🤗