Mlhameliha Arkadaşlar az önce rahmimde pıt pıt diye bişey hissettim bu bebek hareketi mi anlıyamadım birkaç defada oldu aynı
nevamm1 Mlhameliha gazdır o canım ben 15 haftaligim birşey yok bağırsak hareketleri yapıyor 20.hatfa en erken diyorlar 🤗
idilmemi Tahminimce gaz ya da bağırsak hareketidir. 20. Haftadan evvel (ilk hamileliklerde) zor diyorlar. Elbetteki doktor değilim net bilemem ama 12 hafta çooook küçük çoook. Zor yani