2areninannesi Benim her zaman 8/4 ya da 9/5 normal tansiyonum bu benim. Doktorumda çok iyi olduğunu söylüyor. Herkesin tansiyonu farklıdır kimisi 12/8 de iyi hisseder mesela ben 11 olsun fenalaşıyorum bünyeden bünyeye değişir. Hamilelikten önce ki tansiyonunla kıyasladığında bi fark varsa o zaman doktoruna söylersin