Yasinimm ben erken dogum rıskınden hazırladım gordugum kadarıyla kuzum
bebege 10 lu hastane cıkısı
ayrıca ıkı tane alt ust takım koydum
bez koydum bır paket
corap koydum eldıven zaten setlerde vardı
ince battanıye ekstra koydum bırde muslın
resim cekınmek ıcın ayrı bır set koydum ama erken olurda kullanamayabılırım
emzık emzık askısı onluk bıberon kucuk
agız mendılı ıslak mendıl
kendıme bır elbıse seklınde ıkı tanede alt ust takım seclıkde takım
terlık
corap
depend kılot
makyaj cantası
Emzırme atletı
el yuz havlusu bır adet
Kağıt pecete
ne olur ne olmaz dependle olmazsa dıye ped
aklıma gelenler bunlar sımdılık