Sbrcgr Merhaba kızlar. Bu sabah adet sancısı gibi sancım oldu fakat duş alınca geçti ama belağrım geçmiyor bir türlü. Normal mi yaşayan var mı
BegumIscanTunc Sbrcgr doktora gidebilirsin canım daha kesin ve net bir sonuç alırsın bende’de aynısı oldu 33+2 de doktorum rahim ağzına baktı açılma varmı diye ama Allah’a şükür acılma felan yoktu Nst’ye bağlandığımda ise hafif kasılmalar çıktı bende şuan 33+4 haftalığım
midekoruyucu Sbrcgr benim de bel ağrım hiç geçmiyor, herşey normal bi sıkıntı yok. Doktorum artık normal bunlar doğum yaklaşıyor dedi 😬 daha da bi korkmaya başladım
Zeynep_18 Sbrcgr dün aynı sorundan gece acildeydim herşeye bakıldı yalancı sancıymış ama benim geçmemişti saatlerce sürdü, büyük ihtimalle yalancıdır sizinkide
Papatyya 34+2 yım adet agrıları gıbı agrılar bndede var kasıklarımda hatta şuanda bıle var doktorum norml oldugunu söyledı bel agrısı hariçte bseyım yok çok şükür bugun öğln sonu nst m var bakalım kasılma fılan çıkcakmı
midekoruyucu Sbrcgr aynen öyle 😬 geçen gün ebeye sordum ben doğumun başladığını nasıl anlicam diye, kasılma nasıl bişey dedim. Adet ağrısının çok daha şiddetlisi dedi, kasıklardan doğru başlayıp belini de etkileyecek zaten anlamama gibi bişeyin olmaz dedi 🙈