damlayy8 raha hoca çok iyi ama bu aralar ben bile randevu bulamıyorum eğer sigortalıysan doçent 170 TL muayenesi ücretsiz bakabilirsin sonuçta doğum olduğunda nöbetçi kimse o doğum yaptırıyor gebeler hariç yazana almayın gebe yazana alın bakmıyorlar çünkü