Kızlar yumurtlamam Mayıs 25te oldu. 3 gün önce test yaptım pozitif çıktı. Bugün hafiften kahverengi akıntım olmaya başladı ve sağ kaşıkta hafif agrı hissediyorum. Tutunma kanaması olabilir mi ? Henüz adetime 6 gün var yumurtlamam erken olduğu için 14. Gün test yapıp pozitif gördüm ?