Rumeysa-celik14 hastanede süslemeyi düşünüyordum ama zaten yanımda sadece bir kişi kalabiliyor ziyarette yok bi günlüğüne oraya süslemek anlamsız geldi evinizi süsleyip isimli çikolata ve hediyelik bi şey yaptırabilirsiniz hastaneye sadece isimli kapı süsünü götürmeyi düşünüyorum ben