miniginannesi9 Merhaba, tesettürlüyum.dogum için hastanede giymeye pijama takımı mi yoksa gecelik elbise mi daha kullanışlı oluyor?hangisinde daha rahat olurum
Sblatc miniginannesi9 sefamerve de hamileler için hastanede giyilecek elbise gibi bi şey görmüştüm. Muayene sırasında kolaylık olsun diye tam hatırlamıyorum şu an ama.
inci_34 miniginannesi9 canım vala boşuna masraf etme evde önden düğmeli gömleğin pijaman varsa al zaten işk güm hastane elbisesi giyiyorusun sonra kendi elbiseni giyroyısunn Evdkeilersne bir pijama yada düz bir gecelikte yeter ben 3takım getirdim sadece düZ siyah yanlardan emzirme Li geceliğimi giydim cıkarkende değişmeyi üşendim ağrılarımdan üstüne uzun hırka giydim çıktım
Aysobaciniz miniginannesi9 ben hem lohusa takımı hem pijama takımı almayı düşünüyorum, uzun lohusa hırkası yaptırmış ablam bana gerekirse onu giyerim zaten düşündüm
miniginannesi9 Sblatc doğum için zaten onlar bize ameliyat elbisesi giydiriyolarmis. Doğumdan sonra bı iki gece kalınıyor ya. Doktorlar gelip kontrol falan ediyorlarmış, o zaman pijama mi elbise şeklinde gecelik mi daha kullanisli
Sblatc miniginannesi9 bende tam bilmiyorum orasını ilk hamileliğim doğum yapacağınız aya da bağlı bence birqz ben kışın yapacağım için elbise tarzı giymem heralde soğuk alırım falan😅
-Zeynepakms- miniginannesi9 Doğumdan sonra genelde elbise daha çok tercih ediliyormuş muayene ve kanama kontrolü bakıyorlarmis bende arastirdim ilk gebelik olunca hem elbise hem pijama takımı koymayı düşünüyorum.
Serpil-3 miniginannesi9 artık sezaryen de bile bir gece kalınıyor canım ben hem pijama hem gecelik sabahlık koydum ilk etepta sanırım gecelik giyerim inanki sana şöyle diyeyim o ağrı sancıyla ay kafam açık ay kolum kısa gibi düşünemiyorsun zaten ameliyathanede heryerini herkes görüyor maalesef
Pambix Elbise daha kullanışlı.ama pijama da götürmüştüm. İlk gün gecelik giydim dikis kontrol kanama vs bakılıyor diye
MuhendisHanim Bir de normal doğumda hangisi sezeryanda hangisi mantıklı doğum yapanlar daha açıklayıcı söyleyebilirse bizim gibi ilk doğum yapacaklar için daha iyi olabilir..
MuhendisHanim miniginannesi9 Senin birde yaz benim Aralıkta doğum gecelikte donarım gibi geliyor ama takım zor oluyor mu oda var..